fbpx

Kompleksowe prowadzenie Social Media

Rozmawiając z biurami, wiemy jak niewiele czasu mają pośrednicy, na dbanie o swoje kanały komunikacji. Nie jest to dla nas zaskoczeniem – przecież najwięcej uwagi chcecie poświęcać swoim klientom! Już od kilku lat zarządzamy kompleksowo social mediami biur nieruchomości w całej Polsce!

Specjalizujemy się tylko w branży nieruchomości, więc nie będziemy zadawać Ci pytań, o to czym jest umowa na wyłączność, jak pracuje pośrednik czy jakie dokumenty potrzebne są przy sprzedaży nieruchomości. Wykorzystujemy do prowadzenia mediów społecznościowych nasze dziesięcioletnie doświadczenie w pośrednictwie i wieloletnie w marketingu.

Dzięki temu wiemy, co może zainteresować Twoich klientów, jak pisać, żeby czytali posty i jakie reklamy tworzyć, żeby trafiały do Ciebie leady.

Tworzymy treści dla takich biur jak Twoje!

Nasi klienci to duże i małe biura nieruchomości. W zależności od potrzeb dostosowujemy budżet i działania. Pracujemy kompleksowo – zależy nam, żeby poznać agencje, zrozumieć ich model pracy i zorientować się w ich potrzebach. Jesteśmy dumni, że nasi partnerzy to długofalowe współprace na wielu płaszczyznach marketingu!

Zobacz na podstawie wybranych postów jak zmieniliśmy kreacje w mediach społecznościowych naszych klientów.

Nasalski Nieruchomości i Finanse
Cel:
ujednolicenie identyfikacji graficznej / pokazanie marki premium / tworzenie treści podkreślających profesjonalizm biura, jego zrozumienie klientów i świetne oferty / zbudowania zaufania do klientów / podkreślenie wizerunku eksperta / informacje o ofercie

Nieruchomości+
Cel: zwiększenie częstotliwości postów / komunikacja o rekrutacji w firmie / podkreślenie profesjonalizmu biura / ujednolicenie kreacji / benefity pracy w dużym i doświadczonym zespole / poruszenie najczęstszych problemów klientów / informacje o ofercie.

Sowa Nieruchomości
Cel: Rebranding / ujednolicenie identyfikacji / szablony do ofert / szablony do postów edukacyjnych / podkreślenie lokalności działań / zwiększenie częstotliwości postów / przekierowanie na nową stronę internetową / podkreślenie wizerunku eksperta / skupienie się na profesjonalnych zdjęciach i skrupulatnym tworzeniu ofert

Co zawiera usługa?

  1. Podstawowy audyt i rozmowę o Twoich celach, charakterze Twojego biura i o Twoich oczekiwaniach.
  2. Spersonalizowany plan działań.
  3. Harmonogram na każdy miesiąc współpracy
  4. Przekazanie nam dostępów, razem z naszą pomocą.
  5. Grafiki dopasowane do Twojej identyfikacji graficznej
  6. Treści publikacji
  7. Dedykowanego marketera, który chętnie odpowie na Twoje pytania
  8. Regularne publikowanie w sieci, na wybranych kanałach takich jak Facebook, Instagram i Google Wizytówka.

Czy ta usługa jest dla Ciebie?

Ta usługa to przede wszystkim odciążenie Cię z bardzo czasochłonnego procesu. Bardzo angażujemy się w życie Twojego biura, chcemy pokazać jego wszystkie atuty, a do tego stworzyć publikacje tak, żeby były czytane! Treści tworzymy pod potrzeby Twoich klientów i nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Rozumiemy, ze każde biuro jest inne i właśnie tak chcemy je pokazać. To usługa dla dużych zespołów, jak i dla samodzielnych zawodników. Liczymy także na Twoje minimalne zaangażowanie, tak żeby treści, które publikujemy, były na bieżąco z tym, co się dzieje u Ciebie w biurze.

Ile to kosztuje?

Rozumiemy, ze odpowiedź „to zależy” Was nie satysfakcjonuje. Jednak ostateczna wycena tego typu działań zależy od posiadanych materiałów, identyfikacji graficznej, rodzaju postów, strategii, częstotliwości i wielu innych! To co możemy Ci zagwarantować to, że minimalna kwota miesięczna jaką możemy zaproponować to 500 zł netto miesięcznie.

Jak wygląda realizacja?

  1. Wysyłasz do nas wiadomość w formularzu z informacją o chęci skorzystania z usługi.
  2. Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy się na rozmowę video.
  3. Przeprowadzamy podstawowy audyt Twojego biura. Po prostu chcemy Cię poznać! Rozmawiamy także o częstotliwości publikacji i Twoim budżecie.
  4. Po rozmowie przesyłamy Ci wstępne zestawienie kosztów, a także plan na najbliższe miesiące.
  5. Jeżeli wszystko zostanie zaakceptowane, podpisujemy umowę online i zaczynamy pracę!

Jeżeli nie masz pewności, czy to dla Ciebie chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Skontaktuj się z nami! biuro@centrumposrednika.pl 58 380 13 15