To, o czym nie mówi się wystarczająco często, w kontekście tworzenia wizerunku pośrednika lub biura nieruchomości – to stworzenie opisu. Potencjalny klient może natrafić, na ten opis w wielu miejscach, w których szuka potrzebnej mu usługi. Taki opis przede wszystkim znajduje się – a przynajmniej powinien się znaleźć – na głównej stronie Twojej witryny internetowej. Nowi, potencjalni klienci odwiedzający stronę, powinni bez zbędnego szukania, trafić na podstawowe informacje dotyczące Twojej działalności. Już na tym etapie tworzone są fundamenty zaufania klienta, co do świadczonych przez Ciebie lub Twoje biuro usług.
Masz problem ze stworzeniem opisu swojego biura, Ciebie albo Twoich pracowników? Nie wiesz od czego zacząć, chcesz ominąć błędy językowe i stylistyczne? Skorzystaj z pomocy naszego copywritera! Stworzymy dla Ciebie opis, który możesz używać wszędzie tam gdzie znajdą Cię klienci! Podkreślimy Twoje osiągnięcia, profesjonalizm i opowiemy historie Twojego biura!