fbpx

Życzenia świąteczne dla klientów – o czym pamiętać?

Składanie świątecznych życzeń klientom to standard w branżach usługowych. Nie wymagają one wielkich przygotowań jednak warto jest zapamiętać kilka podstawowych elementów.

Kanały komunikacji z klientem/ Sposoby dotarcia do klientów

  • e-mail marketing
  • ręczne wysyłanie e-maili
  • wiadomości SMS oraz telefony (dla klientów, z którymi utrzymujesz stały kontakt)
  • wysłanie kartki pocztą
  • podarowanie symbolicznego prezentu – jeżeli szukasz idealnego prezentu dla klienta, sprawdź co znajduje się w ofercie naszego sklepu tutaj.

Na co należy zwrócić uwagę?

Bądź zwięzły

Staraj się nie rozwodzić się nad życzeniami. Po pierwsze może to zostać odebrane jako nieprofesjonalne, a po drugie – życzenia dla klienta mają pozostać symboliczne. Co to znaczy? Przede wszystkim to, że powinny one być krótkie i konkretne.

Postaraj się odnieść do branży nieruchomości

Warto zawrzeć w życzeniach element Twojej działalności. Możesz życzyć swoim klientom znalezienia wymarzonej nieruchomości, czy szybkiego znalezienia klientów na nieruchomość. Spersonalizowanie życzeń będzie dużo ciekawsze.

Zadbaj o grafikę spójną z identyfikacją graficzną Twojej firmy

To jasne, że w swojej identyfikacji graficznej nie planujesz pasujących do niej choinek czy bombek. Ale warto jest utrzymać font, kolory czy inne elementy, które od razu kojarzą się z Twoją firmą.

Niech Twoje życzenia mają charakter neutralny

Staramy się stawiać na neutralność takich życzeń. Unikamy zwrotów mocno korelujących z religią. Dobrze poruszać się w sformułowaniach takich „życzymy dużo spokoju/odpoczynku/radości” niż odniesień do katolickiego charakteru święta.

Zaprojektujemy dla Ciebie i wydrukujemy kartki świąteczne. Napisz do nas na adres mailowy biuro@centrumposrednika.pl, a my prześlemy ci ofertę!