Składanie świątecznych życzeń klientom to standard w branżach usługowych. Nie wymagają one wielkich przygotowań jednak warto jest zapamiętać kilka podstawowych elementów.
Staraj się nie rozwodzić się nad życzeniami. Po pierwsze może to zostać odebrane jako nieprofesjonalne, a po drugie – życzenia dla klienta mają pozostać symboliczne. Co to znaczy? Przede wszystkim to, że powinny one być krótkie i konkretne.
Warto zawrzeć w życzeniach element Twojej działalności. Możesz życzyć swoim klientom znalezienia wymarzonej nieruchomości, czy szybkiego znalezienia klientów na nieruchomość. Spersonalizowanie życzeń będzie dużo ciekawsze.
To jasne, że w swojej identyfikacji graficznej nie planujesz pasujących do niej choinek czy bombek. Ale warto jest utrzymać font, kolory czy inne elementy, które od razu kojarzą się z Twoją firmą.
Staramy się stawiać na neutralność takich życzeń. Unikamy zwrotów mocno korelujących z religią. Dobrze poruszać się w sformułowaniach takich „życzymy dużo spokoju/odpoczynku/radości” niż odniesień do katolickiego charakteru święta.
Zaprojektujemy dla Ciebie i wydrukujemy kartki świąteczne. Napisz do nas na adres mailowy biuro@centrumposrednika.pl, a my prześlemy ci ofertę!