Branża nieruchomości i TikTok w jednym – Playhouse czyli TikTok z ofertami nieruchomości.
Na przestrzeni ostatnich lat TikTok stał się jedną z przeważających na rynku aplikacji, dostarczających rozrywki i informacji o świecie, ale to nie wszystko. TikTok, dzięki konstrukcji krótkich filmików, które skupiają uwagę odbiorców, stał się platformą niemal idealną do reklamy produktów i usług.
Playhouse jest nowoczesną aplikacją, stworzoną właśnie na wzór TikToka. Platforma jest skarbnicą ofert nieruchomości i ich dzielnic, które pokazują się stosownie do ustawionej lokalizacji. Warto dodać, że jest to aplikacja wyłącznie anglojęzyczna, która powstała w San Francisco.
Oferty nieruchomości ukazują się w postaci filmików, wzmocnionych podkładem muzycznym, wyświetlających się na całej przestrzeni ekranu urządzenia. Taka forma przekazu audiowizualnego zdecydowanie bardziej podtrzymuje zainteresowanie odbiorcy filmiku, a ciekawe i estetyczne wykonanie sprawia, że Twoje konto jest częściej odwiedzane.
Zamieszona na Playhouse oferta nieruchomości zawiera wszystkie podstawowe i niezbędne informacje w jednym miejscu – za pomocą paru kliknięć, Twój potencjalny klient wie wszystko, co pomoże mu zweryfikować, czy Twoja oferta jest skierowana do niego.
Możesz filtrować informacje o nieruchomości, co zaoszczędzi czas zarówno szukającemu nieruchomości, jak i sprzedającemu ją.
Przeglądanie ofert nie mogłoby być prostsze, dzięki opcji „scrollowania” nie ma potrzeby wychodzenia z ogłoszenia, wystarczy przesunąć palcem w górę lub w dół, aby powrócić do poprzedniej oferty. Taka forma przeglądania ogłoszeń jest niezwykle wygodna dla klienta, a dzięki temu jest on w stanie zajrzeć do większej ilości ofert i zainteresować się właśnie Twoją.
Na ekranie jest opcja zapisania oferty w schowku, polubienia jej, ale także skomentowania. Dodatkowo klient ma możliwość w prosty i sprawny sposób skontaktować się z Tobą w sprawie oferty.
Sprawdź więcej artykułów tutaj.